• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дошкільна освіта

методичні рекомендації ржищів

Будьте як діти

Діти – це очі Бога.
***
У людства залишився один шанс – діти.
***
Дітей по – справжньому розуміють тільки діти.
***
В Конвенцію про права дитини потрібно внести поправку про право дитини на помилку.
***
Дорослі мусять читати дитячі вірші –
в них сповіді живих душ.
***
Неслухняні діти – національний скарб.
***
Діти – замовники майбутнього.
***
Рятувальний круг для дітей один – сім'я.
***
Обійміть хоч одну дитину, і ви обіймете весь світ.
***
Якщо вчитель не переживає за дітей, він не вчитель.
***
Діти – охоронці наших душ.
***
Якби нам всім пришити крила…

Борис Жебровський.
(з нової книжки «Хочеться вірити.»)

Підготовка керівників дошкільних навчальних закладів до впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ ГРУПАХ ДНЗ

Сервіровка столів.

На початку року у 11 молодшій групі помічник вихователя, а з 11 половини року чергові накривають столи у такій послідовності:

- розкласти серветки на столі або застелити скатертинами;
- прикрасити букетами квітів;
- поставити хлібниці;
- поставити серветниці;садочок ржищів
- розставити блюдечка, чашки;
- розставити тарілки;
- розкласти ложки, виделки;
- розкласти ножі (старша група)

Виховання культурно – гігієнічних навичок

Дітей вчити приймати правильну позу за столом і зберігати її під час всього прийому їжі. Формувати у дітей навички їсти охайно, не кришити хліб, а відкушувати маленькими кусочками, пережовувати їжу із закритим ротом, не розливати страву.
З другої молодшої групи дітей привчають користуватися виделкою, а старшої – негострим ножем. Вихователь привчає дошкільників правильно користуватися столовими приборами:

- кусочки м’яса, макарони потрібно наколювати, тримаючи виделку під нахилом, притримуючи її зверху вказівним пальцем;
- гарнір їдять, тримаючи виделку ввігнутою стороною вверх,
- від котлети, запіканки відділяють ребром виделки невеликі кусочки поступово, по мірі того, як їх з’їдають;
- ніж тримають в правій руці, а виделку в – лівій;
- ножем розрізають огірок, сосиску, м’ясо і т. д...;
- перші страви їдять одночасно набираючи в ложку рідку та густу частини;
- м’ясні та рибні страви потрібно чергувати з гарніром.

Страву дітям потрібно давати в такому вигляді, щоб не ускладнювати процес їжі. Після прийому їжі діти користуються серветками, полощуть рот. Вчити дітей дякувати.


Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з дітьми старшого дошкільного віку


Методичні рекомендації щодо організації сюжетно – рольових ігор

Cюжетно-рольова гра – провідна діяльність дошкільників, яка задовольняє вікові потреби дітей та допомагає оволодіти знаннями і вміннями. У грі починається моральний та розумовий розвиток дитини, а головне – становлення особистості.

Відомі два джерела, які живлять дитячі задуми, спонукають реалізувати їх у грі.

Перше – явища і події навколишньої дійсності, які випадково спостерігають діти і які викликають у них інтерес.
Друге – продумана, послідовна організація дорослими доступних, цікавих вражень, що можуть збагачувати зміст гри.

Комплексний метод керівництва ігровою діяльністю передбачає два основних етапи:

1. Виникнення гри на основі вражень дітей у процесі ознайомлення із суспільними явищами, поглиблення і розвиток її за допомогою іграшок та замінників.
2. Активізація педагогічно доцільного змісту ігор – знань, моральних уявлень, творчості, самостійності – за допомогою рольового спілкування вихователя з дітьми, введення правил колективної гри.

Для забезпечення правильної організації та проведення сюжетно-рольової гри, необхідні:

- чіткість та послідовність планування навчально-виховної роботи з керівництва творчими іграми;
- зв’язок між навчанням на заняттях, творчими іграми та працею, спрямованими на задоволення потреби гри;
- складання перспективного планування підготовки сюжетно-рольових ігор на рік;
- конкретизація ігрової ситуації, безпосередньо вихователем у період гри, спираючись на знання та вікові особливості дітей, конкретну ситуацію, досвід, такт, педагогічну майстерність.Метелик

Методичні рекомендації до проведення сюжетно-рольових ігор

І. Вимоги до гри:

- кожна дитина повинна вміти виконувати будь-яку роль тієї чи іншої гри (мінятися ролями);
- вживати ввічливі слова – необхідна умова культури спілкування;
- включати в сюжетно-рольові ігри лічбу та вимір, переходячи від конкретних форм до більш абстрактних;
- ігровий матеріал має бути привабливий і розміщений у доступних для дітей місцях.

ІІ. Керівництво вихователя грою:

днз ржищів- знати психологічні та вікові особливості дітей дошкільного віку, індивідуальні – кожної дитини;
- завойовувати довіру у вихованців, розуміти ігрові задуми дітей, їх переживання, вміти встановлювати з ними дружні контакти;
- вміти пробудити у дитини інтерес, цікавість до гри, бажання гратися в колективі однолітків;
- добре знати структуру рольової гри, її чотири компоненти (розподіл ролей, ігрові дії ролей, ігрове застосування предметів та їх умовну заміну іншими предметами, стосунки між гравцями);
- проводити роботу з дітьми по ознайомленню з навколишнім життям, працею дорослих у різних сферах, щоб діти мали певні конкретні знання про навколишню дійсність, які б вони могли використати в грі;
- розвивати в процесі гри у дошкільників творчість, фантазію, уяву, використовуючи різноманітні прийоми: запитання, заохочення, репліку, вказівку, оцінку окремих персонажів, тощо;
- тримати в полі зору всіх учасників гри, а часом самому бути її учасником (з молодшими гратися разом, у старших дошкільників розвивати самостійність, цілеспрямованість, наполегливість);
- сприяти організації дитячого колективу у грі, вихованню дружніх почуттів, позитивних моральних якостей.


Додатковий перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/2012 навчальному році



/Files/images/images_1_.jpgФормування мовленнєвої компетенції дошкільника в організованій та самостійній діяльності


Інформація про освітні програми з дошкільної освіти

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 21.05.2012 № 1/9-388 про інструктивно-методичні рекомендації«Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році»


<<Планування роботи в дошкільних навчальних закладах>> (повна версія)

Відповідно до Закону України “Про дошкільну освіту” діяльність дошкільного навчального закладу регламентується планом роботи, який визначає мету, завдання, а також зміст, форми, методи і засоби досягнення поставлених завдань.
Планування роботи дошкільного навчального закладу має відповідати принципам актуальності, науковості, перспективності, доцільності, системності, послідовності.
Поставлені завдання успішно можуть розв’язуватися лише за умов конкретного визначення мети педагогічної діяльності та передбачення реальних можливостей її виконання......

Кiлькiсть переглядiв: 242

Коментарi

  • Cidessenak

    2017-02-06 15:30:27

    [url=http://bulls.net.pl/]inwestuj inteligentnie[/url] | [url=http://bulls.net.pl/]http://bulls.net.pl/[/url]...

  • Cidessenak

    2017-01-30 07:03:42

    [url=http://bulls.net.pl/]inwestuj inteligentnie[/url] | [url=http://bulls.net.pl/]http://bulls.net.pl/[/url]...

Новини

Опитування

Що, на Вашу думку, впливає на професійний ріст

Календар

Попередня Жовтень 2018 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031