Про затвердження Порядку взаємодії суб'єктів соціальної роботи із сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах

Про затвердження плану заходів щодо реалізації Національної кампанії "Стоп насильству!" на період до 2015 року

З метою реалізації плану заходів з проведення Національної кампанії “Стоп насильству!” на період до 2015 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 1 грудня 2010 р. № 2154, та з метою попередження проявів жорстокості і насильства, забезпечення прав неповнолітніх у навчальних закладах


ЕТИЧНИЙ КОДЕКС ПСИХОЛОГА

1. ВідповідальністьЕТИЧНИЙ КОДЕКС ПСИХОЛОГА
1. Психологи несуть особисту відповідальність за свою роботу.
2. Психологи зобов'язані всіляко запобігати і не допускати антигуманних наслідків у своїй професійній діяльності.
3. Психологи повинні утримуватись від будь-яких дій чи заяв, що загрожують недоторканності особи; не мають права використовувати свої знання і становище з метою приниження людської гідності, пригнічування особистості або маніпулювання нею; несуть відповідальність за додержання пріоритету інтересів людини.
4. На психологів покладається відповідальність за надійність використовуваних методів та їх програмного забезпечення, валідність обробки даних досліджень, у тому числі тих, які проводяться з використанням комп'ютерних технологій.
5. Психологи застосовують лише ті знання, якими вони володіють відповідно до своєї кваліфікації, повноважень і соціального статусу.
2. Компетентність
1. Психологи постійно поповнюють свої знання про нові наукові досягнення в галузі їхньої діяльності, беруться за розв'язання тільки тих завдань, які належать до сфери їх компетенції. У разі непосильності завдання психологи передають його іншому досвідченому фахівцю або допомагають людині, яка звернулася за підтримкою, налагодити й контакт з професіоналами, що можуть надати адекватну допомогу.
2. Психологи не застосовують методів і процедур, не апробованих центральними органами Товариства психологів України. У тих випадках, коли психологічні методики лише проходять випробування (з до-Інолу контрольних органів Товариства), психологи, проводячи експеримент з обмеженим контингентом досліджуваних, попереджають їх про застосування неперевірених методів і технічних пристроїв або про свій недостатній рівень оволодіння ними.
2.3.Психолог публікує під своїм ім'ям лише ту працю, яка повністю виконана ним самим або містить істотний власний внесок; недопустима публікація з метою особистої, матеріальної вигоди недостатньо підготовлених праць, невалідизованих методик, а психолог не може виконувати практичної роботи, не маючи належної кваліфікації та досвіду.
2.4.Психолог прагне до адекватних знань про свої індивідуальні якості та особливості і визначення меж власних професійних можливостей. Особистісні психологічні проблеми (які негативно впливають на якість виконання обов'язків) можуть бути показником професійної непридатності і мають якомога швидше коригуватись та розв'язуватись психологом.
3. Захист інтересів клієнта
1. Психологи суворо додержуються принципу добровільної участі клієнта в обстеженнях. Під час роботи з дітьми, пацієнтами з тяжкими психічними розладами (тобто в крайніх випадках) допускаються відхилення від принципу добровільності, але в межах законодавчих норм; обов'язком психолога є намагання налагодити з клієнтом співробітництво. Психологи утримуються від непотрібних лікувань клієнта.
2. Психологи, вступаючи у контакт з особами, для яких він є обов'язково-примусовим (наприклад, у разі проведення психологічної експертизи), не мають права змушувати клієнта повідомляти відомості поза його волею, не можуть вживати примусових заходів для одержання даних, окрім випадків, коли така інформація сприятиме безпеці навколишніх або самого клієнта.
3. Психологи не беруть участі в діях, спрямованих проти свободи особи. Вони не мають права змушувати клієнта розповідати про свою життєву філософію, політичні, релігійні чи етичні переконання, не повинні вимагати відмовитися від них.


СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ про роботу соціального педагога

МІНІСТЕРТСВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
м. Київ
Від 05.03.08 № 1/9-128
Міністру освіти і науки Автономної
Республіки Крим, начальникам
управлінь освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської
Міських державних адміністрацій
На виконання заходів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 28.12.2006 року № 864 “Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України”, та на численні запити з місць від працівників психологічних служб системи освіти міністерств рекомендує:

1. Статистичний звіт соціального педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами навчальних закладів готувати відповідно до встановленого зразка (додаток 1).
2 Звітність соціального педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами навчальних закладів здійснюється за нормативами часу на основні види роботи (додаток 2).
3. Планування діяльності практичного психолога, соціального педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами навчальних закладів здійснювати за річним планом роботи (обов’язково), місячним (за потребою), щоденним обліком роботи (обов’язково).
Додаток на 5 аркушах.
Заступник Міністра П.Б.Полянський
Панок В.Г. 252-70-11


Про Порядок виявлення та здійснення заходів щодо підтримки дітей, які опинились в складних життєвих обставинах

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
НАКАЗ

м. Київ
Від 14.02.2011 № 53
Про Порядок виявлення та здійснення заходів щодо
підтримки дітей, які опинились в складних життєвих
обставинах
На виконання розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 24.12.2010 №1508 «Про затвердження Порядку міжвідомчої взаємодії щодо здійснення соціальної роботи та соціально-правового захисту дітей та сімей з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах, Київської області» та з метою вчасного виявлення та забезпечення психолого-педагогічної підтримки дітей вказаної категорії


Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ

м. Київ
28.12.2006 р. № 864
Про планування діяльності та ведення документації
соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з
дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України

На виконання пункту 3 наказу Міністерства освіти і науки України від 23.08.2006 р. № 631 „Про вжиття вичерпних заходів, спрямованих на дотримання законодавства щодо захисту прав неповнолітніх” та забезпечення належної роботи соціальних педагогів в навчальних закладах


Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки України з виконання Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих
і хворих на СПІД на 2009-2013 роки

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
" 01 " 06 2009р. № 457 .

Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки України з виконання Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих
і хворих на СПІД на 2009-2013 роки
На виконання Закону України від 19.02.2009 року № 1026-VІ «Про затвердження Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки» та з метою створення ефективної системи дієвих заходів щодо запобігання подальшому поширенню ВІЛ-інфекції/СНІДу, забезпечення профілактики поширення ВІЛ-інфекції, формування здорового способу життя та відповідальної поведінки серед дітей, учнівської та студентської молоді, забезпечення прав ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД


Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів

19 жовтня 2001 р. № 691
НАКАЗ
Про затвердження Положення
про психологічний кабінет дошкільних,
загальноосвітніх та інших навчальних
закладів
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України та Академії педагогічних наук від 15 серпня 2001 р. № 592\33 про забезпечення розвитку психологічної служби в системі освіти України та з метою забезпечення належних умов праці практичним психологам (соціальним педагогам) навчальних закладів

Кiлькiсть переглядiв: 660

Коментарi

  • CatsnamesJab

    2017-02-14 23:13:55

    Как назвать котенка? Нашла здесь Нашла здесь spanish cats names http://allcatsnames.com/spanish-cat-names-male полный список имен для котов....

Новини

Опитування

Що, на Вашу думку, впливає на професійний ріст

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930